חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

מה הם מוצרי חשמל קטנים?

בחירת מוצרי חשמל קטנים היא בחירה מצוינת עבור אלה שיש להם מקום מוגבל בביתם. קל להתקין מכשירים חשמליים קטנים ולעתים קרובות הם פחות יקרים ממכשירים גדולים יותר. למשל, העובדה שיש מקרר קטן היא אידיאלית משום שהוא יכול להיכנס לארון וניתן להעביר אותו בקלות מחדר לחדר.

אלו מוצרי חשמל נחשבים למוצרי חשמל קטנים?

שימוש במכשיר קטן במטבח שלך הוא לא רעיון רע אם אין לך גישה לתנור או כיריים למעלה. למעשה, יצרנים רבים מתחילים לייצר מכשירים חשמליים בגודל קטן עבור הבית. תוכל לקבל מיקרוגל, קומקום ואפילו מדיח כלים. למשל, Stellisons Electric מוכר מגוון של מוצרי מטבח קטנים. לחלופין, אתה יכול לקפוץ לחנות המכשירים המקומית שלך. למעשה, לרבות מהחנויות האלה יש מסעות פרסום וקידומים משלהן. אז, זה כנראה רעיון טוב לבדוק את המיוחדים על בסיס קבוע.

יש למעשה לא מעט מוצרים חשמליים קטנים בחוץ, ורבים מהם נראים די טוב גם כן. באשר לטווח המחירים שלהם, רובם בטווח של 30 עד 50 דולר. אז, זה שווה לעשות קצת מחקר לפני שאתה קונה המיקרוגל המיני הראשון שלך. אחרי הכל, זה מכשיר שתשתמש בו במשך שנים רבות. יש יצרנים שאפילו מציעים משלוח חינם אם אתה גר בעיר. אז, תסתכל מסביב ואתה בטוח למצוא את הכושר הנכון לבית שלך. יש גם הרבה קמעונאים קטנים ברחוב הגבוה. חוץ מזה, קטן זה יפה. אתה יכול גם לקבל מכשיר מטבח בצבע הנכון כדי להתאים את קבינת המטבח הקיימת שלך, או לקנות יחידה חדשה בתוך שניות.

אלו מוצרי חשמל קטנים, קלים לשימוש ואחסנה?

לעקוב אחרי חשבון החשמל שלך זה לא זוהר כמו שזה נראה. הדבר נכון במיוחד כשיש לך בית עסוק. שימוש באספקת החשמל הנכונה יציל אותך מהעלטה האיומה.

יש מספר מוצרים חשמליים קטנים בשוק. חלקם ניתנים לניתוק, מה שמאפשר אחסון קל. אחרים מופעלים על סוללה. הסוללה עשויה להיות האפשרות הטובה ביותר מבחינה זו. חלקם אפילו קצת כבדים. חלקם אפילו עשויים ממתכת, כגון אלומיניום ונחושת. בקיצור, אין גודל אחד שמתאים לכל פתרון. חלקם אפילו קיבלו את ההתאמה הלא נכונה.

אם אתם מחפשים סיר חשמלי חדש, בדקו את מבחר המותגים המובילים שלנו במטבח. זה כולל מכשירי מטבח, תנורים, רכסים, תנורים, בישול ועוד. בסך הכל, אנחנו גאים להיות ספק מהימן להרבה מהמותגים המובילים במדינה. חוץ מזה, אנחנו גאים להיות מסוגלים להציע אחריות עשר שנים על כל מכשיר שאנחנו מוכרים.

כל כמה זמן כדאי להחליף מוצר חשמלי?

בין אם אתם מחליפים מוצרים או מנסים לגלות באיזו תדירות צריך להחליף מוצרים חשמליים קטנים, חשוב לדעת את תוחלת החיים של המכשיר שלכם. בעוד חלק מהפריטים נמשכים 20 שנה, אחרים נמשכים רק 6 שנים, ותוחלת החיים הממוצעת של המכשיר שלך תהיה תלויה במצבו הראשוני ושימושו.

חלק מהמוצרים הנפוצים שנמשכים זמן רב יותר מאחרים הם רכסי גז ומקררים, שיכולים להימשך עד 15 שנים. מכונות כביסה, מייבשים, מדיחי כלים ומדחסים הם בין המכשירים בעלי תוחלת החיים הקצרה ביותר, הנעים בין 9 שנים ל ־ 6 שנים.

תוחלת החיים של המכשיר שלך תהיה תלויה במותג, באיכות ובכמות השימוש. תוחלת החיים הממוצעת של מוצרי חשמל ביתיים היא 10 עד 15 שנים. שימוש במוצרים שלך באופן קבוע יעזור להאריך את תוחלת החיים שלהם. עם זאת, אם מכשירי החשמל שלך פגומים, הם עלולים להוות סיכון בטיחותי עבורך ועבור משפחתך.

אם מוצרי החשמל שלך בני יותר מעשר שנים, כדאי שתחליף אותם. הם רגישים לנזק מפתחי אוורור סתומים, ריצוף לא אחיד, ומסננים פגומים. אם למכשיר שלך יש בעיה, אתה צריך ליצור קשר עם שירות תיקון כדי לתקן אותו.

משק הבית הממוצע מוציא 354 דולר לשנה על מוצרי חשמל גדולים. עם זאת, חשוב לדעת שאתה לא תמיד מכוסה עבור התיקונים על פריטים אלה. אחריות ביתית יכולה לעזור לך לנהל את עלויות התיקון שלך.

אם יש לך שאלות, בבקשה אל תהסס ליצור איתנו קשר. נעשה כל שביכולתנו כדי להבטיח את שביעות רצונך. אנחנו גם גאים לספק שירות לקוחות מעולה. ליצירת קשר ניתן ללחוץ בלינק המצורף: gorelik.co.il/