חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

כיצד זה נעשה? פירוק גגות אסבסט והסרת אסבסט

בין אם אתה מחליף את הגג, משפץ בניין, או מסיר חומרים המכילים אזבסט (ACM), עליך לפעול לפי הנהלים המתאימים. צעדים אלה יבטיחו את ביטחונך וימנעו בעיות בריאות אפשריות. אם אינך מכיר את התהליכים הללו, צור קשר עם הסוכנות המקומית כדי לקבל מידע נוסף.

כדי להסיר גגות אסבסט, הצעד הראשון הוא לקבוע אם זה אזבסט. זה דורש בדיקה. אם כן, החומרים צריכים להיות עטופים היטב בסדינים פוליתיים כדי למנוע מהם ליפול על הקרקע. לאחר מכן, יש לארוז את החומרים ולהיפטר מהם. יש להסיר את גגות האסבסט בהקדם האפשרי.

אם זה אזבסט, אתה חייב לשכור איש מקצוע שיטפל בתהליך ההסרה. התהליך כולל ניקוי האבק, בחינת הגג ואטימת החומרים באמצעות נייר דבק מאובטח. אזבסט עדיין יכול להיות נוכח בבתים ישנים, ולכן חשוב לעקוב אחר הנזק. יהיה צורך להחליף את החומר בעתיד, ולכן מוטב להסיר אותו ברגע שיתגלה.

כשמדובר בהסרת אזבסט, מומלץ שתעבוד עם חברה בעלת רישיון. זה יבטיח שהעבודה תתבצע בצורה בטוחה ומקצועית. אתה צריך גם ללבוש בגדי מגן חד פעמיים ומכשירי הנשמה מסוננים. קבלני הפחתת אזבסט הם היחידים שמוסמכים לטפל באזבסט.

אם אתה מסיר אזבסט במתקן מסחרי או תעשייתי, עליך לציית לתקנות NASHAP. כללי NASHAP חלים על כל ההריסות והשיפוצים, ללא קשר לגודלם. אתה תצטרך לספק הודעה בכתב ל-DNR לפחות 10 ימי עבודה לפני תאריך ההתחלה המקורי שלך. בנוסף, קבלן שמסיר אזבסט חייב להיות קבלן אזבסט רשום. אתה צריך גם לעקוב אחר כל דרישות העבודה של אזבסט, כולל ביצוע הכשרת אזבסט מקיפה עם ספק הכשרה שאושר על ידי המשרד להגנת הסביבה.

אם אתה מתכנן לבצע שיפוצים על דירה עם ארבע יחידות מגורים או פחות, אתה לא צריך להודיע על כך. עם זאת, אם יש לך יותר ממבנה מגורים אחד, אתה חייב להודיע?

כאשר מסירים חומרים המכילים אזבסט, אסור להפריע להם באזור העבודה. זה אומר שאתה צריך להימנע מהלוחות או לחטט ביניהם. אם תפריע ללוחות, תוכל לגרום להם להתפורר. זה יכול לעשות את זה בלתי אפשרי לזהות את סיבי האזבסט. אתה צריך גם לנגב את ההריסות, לטאטא אבק אזבסט רופף, ולהשתמש ואקום לאורך קו החיתוך.

אתה צריך גם להבטיח שאתה להיפטר מכל חומרי הפסולת כראוי. יש להיפטר מחומרים המכילים אזבסט במזבלה מקומית. הפסולת צריכה להיות ארוזה ואטומה עם סרט מאובטח. אסור לאחסן פסולת ACM ליד מקורות חשמליים. עליך גם לשקול לאגור את החומר כדי להגן על הסיבים מפני חשיפה נוספת.

אם אתה קבלן כללי, אתה יכול להרוס, להסיר או לאגור אסבסט, אבל אתה לא זכאי להיות ”אדם מוכשר”. ”האדם המוסמך” הוא אדם המאומן בכל היבטי הסרת האזבסט.

פרטים נוספים בלינק המצורף: https://hagbagag.com/