חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

עיצוב פנים לחדרי ילדים

עיצוב פנים הוא גם אמנות וגם מדע. מטרתו היא ליצור סביבה נוחה לבני אדם ומספקת ויזואלית למבקרים. מעצבי פנים מתכננים, חוקרים ומתאמים את הפרויקטים של לקוחותיהם. יש להם גם את המומחיות ליצור עיצובים פנימיים שיגרמו לחדר להיראות הכי טוב. אם אתם חושבים ליישם עיצוב פנים בביתכם, יש כמה עצות שצריך לזכור.

מעצב פנים לחדרי ילדים

מעצב פנים של חדר ילדים יכול לתת לך גימור מושלם לחדר של הילד שלך, לא משנה מה התקציב. ילדים הם בררנים, והצרכים שלהם כל הזמן משתנים. לכן עיצוב חדרי הילדים תמיד מתפתח. החל בספות משותפות ועד למיטות פעוטות יוקרתיות, עיצוב חדר הילדים משתנה ומתאים את עצמו להעדפותיהם.

הדרך הטובה ביותר לעצב חדר של ילד היא לתת להם להשתתף בתהליך. תשאל אותם שאלות, ותן להם להגיד לך מה הם רוצים בחדר שלהם. רעיונותיהם אולי מופשטים, אבל מעצבת פנים יכולה לעזור להם להחיות את החזיונות שלהם. מעצב פנים יכול גם לספק הערכה לגבי עלות העיצוב של החדר של ילדך.

עיצוב פנים חדרו של הילד צריך להיות חם ונוח, לטפח תחושת שייכות. הוא גם צריך לשלב אור שמש טבעי, שיגרום לילדך להיות מאושר יותר ולהרגיע אותו. השימוש בגוונים קלים יעזור להשיג את זה. כמו כן, להיות בטוח להקצות מקום לכל דבר בחדר. חדר שנראה מבולגן הוא עומס חושי לילד.

שלא כמו מקומות למבוגרים, חדרי הילדים עדיין יכולים להיות מהנים. למשל, חדר של בחורה יכול להשתלב רטרו וסגנונות מודרניים. היא יכולה לבחור לכלול אביזרים ורודים ואלמוגים, או לבחור לשמור על ניטרליות. לוח הצבעים של החדר ניטרלי, אבל הוא עדיין מכיל אגרוף.

כיצד לעצב חדר לילדים?

כאשר מחליטים כיצד לעצב חדרי ילדים, הקפידו להתמקד בצבע ובמרקם. הדרך הטובה ביותר ליצור מרחב שובב לילדים היא להשתמש בצבעים נייטרליים ובחומרים טבעיים. מיטה צבעונית נייטרלית היא הטובה ביותר לניקוי קל, אבל אתה יכול להוסיף כריות צבעוניות וזריקות להתעניינות חזותית. מצעים לבנים צריכים להיות עשויים מסוגים שונים של בד, כך הגוונים לא להתמזג יחד ולהוסיף עניין חזותי.

טיפ נוסף הוא לזכור את גיל ילדיך. אתה צריך לתכנן את החדר לפי איך שהם משתמשים בו. ילדים מבוגרים יותר יזדקקו ליותר מקום לספרים וככל הנראה יזדקקו לארון ספרים בחדרם. אתה יכול להניח ארון ספרים ליד המיטה או השולחן, תלוי בגילו של ילדך. אפשר גם לשלב נושאים טבעיים בחדרי ילדים.

ילדים זקוקים לשפע של שטח אחסון, כך לוודא לכלול-ins בנוי וארונות בחדר שלך. כמו כן, לתת להם אזור משחק נפרד משלהם לשחק עם צעצועים. ככל שהילדים יגדלו, הם יגדלו מהר יותר. לכן, ודא כי הרהיטים שאתה קונה יתאימו להם כאשר הם בני נוער. כמו כן, תוכל להוסיף טבלאות לימוד לילדיך כדי לעודד קריאה וציור. שולחנות אלה גם יעזרו להם עם שיעורי הבית מאוחר יותר.

כשמדובר בצבע, להשתמש בצבעים בהירים בדלילות. אתה לא רוצה להציף אותם בצבע. אבל זכור לזכור שצבעים ישתנו ככל שילדך יגדל. השתמש בלוח צבעים נייטרלי עבור הרהיטים והקירות הבסיסיים, אבל לשנות את האביזרים וריהוט רך ככל שהם מתבגרים.

היכן צריך להציב מיטה בחדר ילדים?

יש חוקים מסויימים לציית להם כשמדובר בהסדרת החדר של הילדים שלך. אחד מהם הוא למקם את המיטה במיקום הטוב ביותר האפשרי. אם ברצונך למנוע תאונות, מוטב שלא להניח את המיטה מתחת לחלון או בקו עם מראה. למיטה חייב להיות גם ראש מיטה חזק ומוצק. ילדים זקוקים לכל התמיכה שהם יכולים לקבל.

תנוחת המיטה בחדרו של הילד חיונית, משום שהיא תשפיע על איכות השינה שלהם. באופן אידיאלי, זה צריך להיות ממוקם בצד המערבי או הדרום מערבי של החדר, מול קיר כדי שהילד שלך יוכל לראות את הדלת כשהם ישנים. עמדה זו מעוררת שלווה ומעודדת שינה נינוחה. חשוב גם שהאזור שמסביב למיטה אינו מלא בצעצועים או חפצים אחרים. יתרה מזו, צריך להיות מספיק מקום לילדך להסתובב בכל צד של המיטה. לבסוף, עדיף לקבל מיטת עץ על פני מיטת עץ עם מסגרת מתכת כאשר מתכת נוטה למשוך אנרגיה שלילית.

ילדים רגישים יותר לאנרגיה הסובבת אותם. אם המיטה פונה לדלת, הם ירגישו פגיעים. חוק נוסף הוא להרחיק את אזור הלימוד מחדר השינה. בעוד שרוב ההורים יניחו את שולחן הלימוד של הילד בחדר השינה, זה רעיון טוב יותר להניח אותו בצד השני של החדר. דרך נוספת ליצור יותר מרווח בין המיטה לשולחן הלימוד היא להשתמש במסך מתקפל. לחלופין, אתה יכול למקם פירמידת קריסטל בחדר כדי לפזר את אנרגיית הצ'י.

פרטים נוספים: https://bettyj.co.il/