חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

איך לתכנן עיצוב פנים של הבית

אם אתה כמו רוב האנשים, לעולם לא תהיה לך קריירה כמעצב פנים. אתה עדיין יכול ללמוד את המלאכה ויש לך עסק משלך או לעבוד במשרד של מעצב פנים. חמשת השלבים האלה יעזרו לך להתחיל בקריירה החדשה שלך.

אתה יכול ללמוד איך לעצב את הפנים של הבית שלך על ידי קריאת ספרים רבים ככל שתוכל. ישנם ספרים רבים ומשאבים מקוונים אחרים שיכולים לעזור לך להבין את הנושא. חשוב שתקרא את כולם. תצטרך קצת ידע על עיצוב לפני שתוכל אפילו להתחיל. כמו כן, אתה צריך לדעת מה צבעים ורהיטים סגנונות שאתה אוהב, כמו גם איך לסדר מרחבים כדי להשיג את התוצאות הרצויות.

אתה צריך להיות מסוגל להבחין בין עיצוב פנים וקישוט פנים. ישנן טכניקות רבות המשמשות בעיצוב פנים אשר שונות מאוד מאלו בהן נעשה שימוש. לפני שתתחיל, תוודא שאתה יודע כמה שיותר על כל שדה. אתה אולי לא מכיר מונחים מסוימים, אז אל תרגיש שאתה צריך לדעת הכל.

להיות סבלני כמו שאתה לומד. זה יכול לקחת קצת זמן כדי למצוא את מה שאתה מחפש. אתה יכול לקחת הפסקה מהעבודה מדי פעם כדי להירגע ולקחת נשימה עמוקה. עליך לשים לב למה שמתסכל או מאתגר אותך. ברגע שאתה מזהה את האזורים שגורמים לך צרות, נחוש לתקן אותם. הדבר יעזור לנו להימנע מטעויות שיגרמו לנו להתחרט מאוחר יותר. ‏

אולי יש לך כמה אנשים בחייך שיגידו לך שהם דוגמאות טובות של עיצוב פנים ביתי. סביר להניח שהאנשים האלה יוכלו להציע טיפים מעולים שיכולים לעזור לך במסע העיצוב הפנימי. הם גם שמחים לחלוק את הסודות שלהם איתך שהם משתמשים בבתיהם שלהם. ניתן לקבל מידע נוסף אודות שדרוג הבית עם עיצוב דירות קטנות – ענת זינגר.

מעצבי פנים רבים היו צריכים למצוא סופרי צללים לפני מספר שנים. זה היה תהליך מאוד מלחיץ. אתם יכולים ללמוד עיצוב פנים עם הטכנולוגיות המודרניות שיש לנו היום. היסודות הם החשובים ביותר. כל מה שאתה צריך זה רצון ללמוד.

האינטרנט שינה את פני העולם. אם אתה מעוניין ללמוד עיצוב פנים ביתי, תוכל בקלות למצוא שיעורים באינטרנט. החלק הכי טוב בקורסים המקוונים האלה הוא שהם חופשיים. זה יתרון גדול להרבה אנשים. הם יכולים לחסוך כסף ועדיין להיות מסוגלים ללמוד במהירות שלהם. אולי אפילו תקבל הנחה אם תעשה שיעור קבוצתי.

https://www.youtube.com/watch?v=33AzG2P_HMw

הרפיה צריכה להיות כלל מספר אחד בעיצוב פנים. אם אתה מתוסכל ממשהו שאינך אוהב, תעשה טעויות. זה רק יוביל ליותר תסכולים ויותר כאבי ראש. אתה תהפוך למעצב פנים טוב יותר אם תהיה סבלני.

לימוד עיצוב פנים ביתי מתחיל בבחירת ערכת הצבעים הנכונה. זה עלול להוביל לאסון בביתך. אתם צריכים לבחור צבעים שעובדים טוב ביחד. זה יכול להיות רעיון טוב בשבילך לשכור מעצב פנים אם אתה לא יודע מה הצבעים הולכים יחד הטוב ביותר.

דבר נוסף שאתם חייבים לדעת אם אתם רוצים ללמוד איך לעשות עיצוב פנים ביתי הוא איך לבחור את הרהיטים הנכונים. זו הדרך הטובה ביותר לגשת אליו. תתחילי עם חדר, ואז תצאי החוצה. שקול איזה מצב רוח אתה רוצה ליצור. אולי תרצה חדר שינה מהנה ומרגיע, או חדר מרגיע ושליו יותר. ברגע שאתה יודע איזה מצב רוח אתה רוצה ליצור, תוכל לבחור את הרהיטים שיתאימו לזה.

הדבר האחרון שאתה חייב לדעת אם אתה רוצה ללמוד איך לעשות עיצוב פנים ביתי הוא איך לתאם תאורה. אנשים רבים טועים לחשוב שככל שהם מוסיפים יותר אור לחדר, כך הם מוסיפים יותר מקום. יותר מדי אור יכול לגרום למרחב להרגיש צפוף. אם אתם מתכוונים לעצב מחדש את הבית שלכם, חשוב ללמוד איך לעצב פנים.