חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

וילונות האפלה מתאימים למגוון רחב של שימושים

בין אם עברת לבית חדש או שיש לך בית ענק ומצויד לגמרי שאתה מקשט, וילונות לבנים יכולים להוסיף הרבה סגנון וכיתה למרחב שלך. וילונות לבנים פופולריים מסיבה מסוימת. הם קלים למציאה ויכולים להפוך את משימות העיצוב הביתיות שלך לקלות יותר. וילונות לבנים הם דרך נהדרת לעדכן את העיצוב של הבית שלך. הם בטוחים לתת לך הרבה הנאה לשנים הבאות!

אבל, האם וילונות לבנים כהים מכדי לחסום את השמש? אחת הסיבות הגדולות שרוב האנשים בוחרים לא לתלות וילונות לבנים לגמרי היא שהם מאפשרים יותר מדי אור מאשר גוונים כהים יותר של תריסי אפלה עשויים מחומרים טבעיים יותר. אבל כמה אור אתה מוכן להכניס לחדר שלך? זכור שכמות אור השמש הזורמת בביתך נשלטת על ־ ידי התרמוסטט שבביתך, המכוון את הטמפרטורה להחזרת האור שבחדר. זה תלוי בך להחליט כמה אור אתה רוצה בחלל שלך.

הרבה אנשים רוצים להכניס כמה שיותר אור לחדר. כסוג של הגנה מאפילה, וילונות עשויים מבדים לבנים יכולים להיות יעילים מאוד. במקרה זה, אתה צריך ללכת צעד אחד קדימה ולרכוש עלטה וילונות טהורים. הם מספקים הרבה יותר אור חוסם כוח מאשר וילונות לבנים סטנדרטיים.

הווילונות הכהים מציעים יותר מאשר בקרת אור מלאה. וילונות אלה הם גם הרבה יותר קל לעטוף מאשר וילונות לבנים סטנדרטיים. תשימו לב לזה בפעם הראשונה שאתם נכנסים לחדר שיש בו וילונות. וילונות האפלה יגרמו לחדר להיראות קריר יותר כי יש פחות צבע לספוג – זה פשוט נראה שחור.

לווילונות האלה יש יתרון נוסף: הם נראים נהדר. בדרך כלל, כשאנשים עוטפים וילונות לבנים, הם משתמשים במוטות המחוברים לחלק העליון של הווילון עצמו. וילונות האפלה ידרשו מוט שתלוי מתחת לקצה התחתון של החלון. זה המוט שמספק את אפקט ”העטיפה”. מידע נוסף באתר לוטוס, וילונות לבית

דבר אחד שאולי כדאי לך לשקול על תליית וילונות לבנים הוא אם אתה צריך כל סוג של מוטות וילון או לקשור בחזרה מחובר אליהם. לפעמים אתה יכול פשוט לתלות את הווילון בלי לחבר כל סוג של חומרה. לפעמים, תצטרך לחבר מוט וילון לעטיפה. זה בגלל שהם מונעים מהעטיפה להחליק לקרקע. זה יכול למנוע מילדים קטנים לדרוך עליהם.

לוחות האפלה יכולים לשמש גם לתלות וילונות לבנים בבית שלך. פנלינג הוא בחירה מצוינת עבור חלונות כפי שהוא יוצר אפקט אטום בחדר. וילונות אלה לא יחסמו לחלוטין את אור אבל הם ימנעו מאור השמש להיכנס לחדר דרך החלונות. לוחות אלה עובדים היטב עבור חדרים עם חלונות זכוכית כי הם חוסמים את כל אבל הבהיר של קרני השמש.

קניות באינטרנט הן הדרך הטובה ביותר למצוא וילונות לבנים לסלון שלך, חדר אוכל, וחדר משפחה. ניתן להשוות בין הסגנונות והסוגים השונים של הווילונות הזמינים ברשת. אפשר לקרוא הרבה ביקורות מאנשים שתלו וילונות מסוגים שונים ולראות מה הם חושבים עליהם. אתה גם תוכל לקנות במחירים גדולים כאשר אתה קונה באינטרנט, כך שאתה יכול לחסוך עוד יותר כסף. בסך הכל, קניות באינטרנט לווילונות החדשים שלך היא דרך נהדרת לוודא שאתה מקבל בדיוק מה שאתה רוצה במחיר הנכון.